Často kladené otázky

Chystáte se k nám poprvé? Prohlédněte si prosím nejčastější dotazy.

Jak se k nám dostat?

Sídlíme na adrese Tusarova 58, v průběhu dne se dá zaparkovat v placené zóně u Armády Spásy. Od tramvajové zastávky Maniny, Tusarova to je 100m.

Pustíte do restaurace Babiše se Zemanem?

V žádném případě, popřejeme jim hezký den a pošleme o dům dál i kdyby platili zlatem.

Jaký je náš večerní koncept stručně?

Štěpán klade vysoký důraz na zero waste, také miluje lokální produkty s asijským twistem. Proto na menu najdete pstruhy od Rybčáka, drůbež ze Sedlčan, Vepřové z Tišnova, Hovězí od Kloudy, Zeleninu si vybírá osobně v tržnici v Lipencích u pana Černého. Zvěřina je od pana Šmidrkala nebo naše daňky z Hlinska, které sami bouráme. Naší další doménou jsou originální receptury všech omáček a kari past, které prodáváme pod značkou Živina. Kaviár Osetra bereme od sousedů z Polska, ostatní prémiové produkty nám dodává Vlastík Kolda z Rybíšupiny.

Novinkou v menu je 10-ti chodová degustace, musím se na ní rezervovat?

Určitě ano, bez rezervace jí nezvládneme připravit.  Její náročnost je vysoká a v plném v provozu nás může zasekat více než čekáte a ovlivní to celý chod restaurace. Při nízké obsazenosti rezervace a volné kapacitě kuchyně jí jsme schopni uvařit i za provozu. Děkujeme za pochopení.

Přes oběd servírujeme?

Polední menu včetně sushi a zkráceného degustačního menu vhodného pro vyjímečné události.

K večeři podáváte pouze degustační menu?

Ne. Je možný výběr z a lá carte, který servírujeme „sharing“ stylem. A ano, Večer i servírujeme asijské degustace. Vždy se snažíme k vám na stůl poslat minimálně 3 chody na osobu, aby jste toho ochutnali co nejvíc.

Proč si mám rezervaci na večer udělat pouze v 17:00, 17:30, 19:30 20:30?

Kvůli lidskosti a pochopení. Jsme malá restaurace s velkou duší. Večerní a lá carte menu je pro nás velmi náročné nejen na přípravu. Příprava je náročná stejně tak i výdej jídel na kterém si dáváme záležet. Proto každému chceme dopřát zážitek. V případě nízké obsazenosti je však možná individuální domluva.

Jak dlouho bude trvat degustace?

Degustace trvá dle vytížeností kuchyně ve špičce i 2,5 hodiny mimo to zvládáme mezi 90-120 min. i dřív.

Kde najdu vypsané chody v menu?

Těžká otázka. Na webu máme jen náhled, který se každý den mění dle sezónních ingrediencí a naší kreace.

Máte alergii či intoleranci?

V tomhle případě nás musíte informovat hned při rezervaci alespoň 48hodin předem. Na místě tyhle změny nebudou možné, menu se vaří pro všechny stejně.

Umíte i vegetariánské, flexi i veganské  menu?

Určitě, ale potřebujeme čas na přípravu, v ojedinělých případech i 48 hodin. Každý večer nabízíme ALC veganské menu, ale vždy nám to napište do poznámky při rezervaci. Lépe se na to připravíme.

Jak často měníte ALC menu?

Sezónně, v letních měsících velmi často a třeba v zimě jen minimálně.

Jak dlouho dopředu musím provést rezervaci?

Ze začátku týdne je rezervace snažší 48 hodin předem, pátky a soboty i týden předem pro zajištění nejlepšího času. Aktuální dostupnost si lehce ověříte v sekci rezervace.

Prodáváte vouchery?

Ano, zastavte se v restauraci mimo špičku – oběd i večeře. Rádi Vám poradíme a poukaz vystavíme na místě

Jaké platby akceptujete?

Hotovost, hotovost a ještě jednou hotovost. Samozřejmě při sumách 500Kč a výše akceptujeme platbu kartou. Stravenky bohužel neakceptuje, 7% provize a výplata za 14 dnů nám přijde jako úlet.

Je k Vám možné přijít se psem?

Psi milujeme avšak nesmí obtěžovat další hosty a musí být na vodítku u stolu.

Jste vhodná restaurace pro dítě?

Přes obědy určitě ano, ve večerních hodinách již absolutně méně. Finální verdikt je čistě na Vás, židličku pro dítě Vám po rezervaci poskytneme. Také myslete, že vy víte co vaše dítko má rádo. Naše dětské menu je limitované.

Mám silnou alergii na ořechy, mořské plody a další!

To je těžká situace v těchto případech je možný příchod jen v 17 hodin, kdy jsme si jistí maximální hygienou a ne kontaminací. Tímhle gestem Váš zážitek dovedeme k dokonalosti. V plném provozu to nedokážeme, protože pracujeme se všemi alergeny a můžou být kdekoliv.

Mám striktní dietu, lepek, laktóza, celiakii a další?

Je jen na vás co můžete jíst, Vy to musíte vědět nejlépe. Proto vybírejte co můžete na výběr je opravdu hodně. Obsluha nemůže vědět vše. Pokud si nejste jistí napište nám s předstihem a pošleme Vám návrh menu s individuálním termínem návštěvy. Vše ostatní je jen na Vás.

Chci u Vás pořádat oslavu?

Super, za to jsme rádi. Pokud si přejete individuálně pomoci kontaktujte nás na emailu. Zajistíme vám kytici od Mario Wild Flowers, Pralinky od Kristyjan Chocolateries, dorty na míru či odvoz. Vlastní věci po dohodě nebo příplatku.

Chci u Vás otevřít ojedinělou lahev vína?

samozřejmě,  v tomhle případě aplikujeme individuální korkovné.

Proč si přejeme rezervace dřívější od 17 a poté až po 19h?

Je to snadné, jinak to můžeme zabalit. Stres je v dnešní době na zaměstnance enormní a potřebujeme to rozmělnit. Také ekonomika je neúprosná. Za poslední roky se náklady až ztrojnásobily. Díky dřívějším rezervacím 17-17:45 zvládneme obsloužit více hostů a zefektivnit provoz. Samo sebou pár stolů vezmeme i v mezičase. Další jsou ideální po 19:30 a dál.